top of page

WK-ganger Jim Kuipers zoekt sponsoren!

Van 05 tot en met 10 januari 2016 zal in een voorstad van Buenos Aires, Argentinië het tweede Wereld Kampioenschap FootGolf worden gespeeld. Door mijn winst tijdens het Nederlands Kampioenschap 2014 heb ik mij als één van de eersten weten te plaatsen voor dit belangrijkste toernooi in de geschiedenis van het FootGolf en dus mag ik Nederland als één van de weinigen voor de tweede keer vertegenwoordigen op het WK FootGolf.

Met nog ongeveer anderhalve maand te gaan, wordt het tijd voor actie op het gebied van sponsoring.

Want dat de reis geld kost, dat staat vast. Inmiddels zijn zowel de vlucht en de accommodatie geregeld en ook de outfit wordt nu eindelijk concreet. Al met al zal het volledige bedrag rond de €2500,- gaan kosten en hoe graag ik het ook zou willen; zonder jouw hulp zal het moeilijk worden dat allemaal zelf te bekostigen.

En dus heb ik jouw hulp nodig! Iedere euro is er één en natuurlijk staat er tegenover iedere donatie of vorm van sponsoring mijn grootste blijk van waardering. Maar afhankelijk van het door jouw gedoneerde bedrag, staat er natuurlijk ook nog meer tegenover. Ben je geïnteresseerd? Neem dan eens een kijkje in mijn sponsorplan, wat ook op deze site te vinden is.

Daarnaast staat er nog een FootGolf toernooi op de planning waarbij de helft van de opbrengst naar een goed doel gaat en de andere helft naar het WK FootGolf. Dit toernooi organiseer ik samen met Nederlands Kampioen FootGolf 2015 Sam van Bracht.

Maar als dat wat concreter is gemaakt en er meer informatie beschikbaar is, zal je dat vanzelf merken.

Ik hoop op jouw steun en support. Dat mag dus in de vorm van geld zijn, maar ik waardeer het ook al enorm als je mijn zoektocht naar donaties en sponsoren helpt te verspreiden, zodat ik een zo groot mogelijk bereik heb. Dus like, deel en reageer zoveel mogelijk op social media!

Bedankt alvast!


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page